Dan POTOLEA, Eugen NOVEANU (coord.). Informatizarea sistemului de învăţământ: Programul S.E.I. Raport de cercetare evaluativă – EVAL SEI 2008

Dan POTOLEA, Eugen NOVEANU (coord.). Informatizarea sistemului de învăţământ: Programul S.E.I. Raport de cercetare evaluativă – EVAL SEI 2008

Publicat de Redactia Editurii Agata, 4 noiembrie 2008

Dan POTOLEA, Eugen NOVEANU (coordonatori) Olimpius ISTRATE, Simona VELEA, Cornelia NOVAK, Petre BOTNARIUC Informatizarea sistemului de învăţământ: Programul S.E.I. Raport de cercetare evaluativă – EVAL SEI 2008 ISBN: 978-973-7707-32-1 Anul apariției: 2008 Format pdf: RO: EvalSEI_raport_2008 EN: EvalSEI_report_2008 Descriere: Raport de cercetare evaluativă a programului de informatizare a sistemului de învăţământ românesc SEI (Sistem Educaţional Informatizat) 2001-2008.


Simona VELEA (coord.) Participarea elevilor în şcoală şi în comunitate. Ghid pentru profesori şi elevi

Simona VELEA (coord.) Participarea elevilor în şcoală şi în comunitate. Ghid pentru profesori şi elevi

Publicat de Redactia Editurii Agata, 4 iunie 2006

Simona VELEA (coord.), Nicolae TODERAȘ, Mihaela IONESCU Participarea elevilor în şcoală şi în comunitate. Ghid pentru profesori şi elevi ISBN: 978-973-7707-29-1 Anul apariției: 2006 Format pdf: TEHNE_participareaelevilor_2006 Extras din Capitolul I: Societatea actuală, mereu mai complexă, face necesară redefinirea conceptului de „cetăţean” şi, implicit, a educaţiei pentru cetăţenie. Participarea constituie „valoarea adăugată” a noii concepţii despre cetăţenie, promovată de politicile europene ca dimensiune a unui nou model de guvernare. Politicile europene la … Continuarea


Olimpius ISTRATE. Educaţia la distanţă. Proiectarea materialelor.

Olimpius ISTRATE. Educaţia la distanţă. Proiectarea materialelor.

Publicat de Redactia Editurii Agata, 4 septembrie 2000

Olimpius ISTRATE Educaţia la distanţă. Proiectarea materialelor. ISBN: 973-99847-0-3 Anul apariției: 2000 Format pdf: EdituraAgata_OlimpiusIstrate_Educatia_la_distanta_2000 Descriere:  Spaţiul limitat din instituţii, precum şi diverse dificultăţi întâmpinate de unii studenţi, în joncţiune cu necesitatea pregătirii pe tot parcursul vieţii, conduc la luarea în considerare a învăţământului deschis şi la distanţă ca o alternativă viabilă ce se înscrie cu succes în paradigma nouă definită de fluiditatea rolurilor, centrarea pe student, resurse distribuite, facilităţi virtuale şi … Continuarea